אדריכל לבית פרטי

אדריכל מקצועי לבית שלך

אחד המשפטים או הביטויים הנכונים ביותר הוא “ביתי הוא מבצרי”. כל אדם מרגיש כך. הבית זה המקום הכי חשוב, הכי בטוח, הכי אינטימי ואשר בו אתם מרגישים הכי נוח וכמובן בביתנו אנחנו מבלים את מירב זמננו. לכן החשיבות שיש בכך שביתנו, ולא חשוב אפילו כרגע אם זהו בית, דירה, שלנו או שכורים, יהיה המקום שנרגיש בו הכי טוב, אנחנו ומשפחתינו כמובן, היא עצומה. אבל איך גורמים לכך שככה נרגיש.

שנרגיש באמת הרגשה של בית. הרגשת ייחודיות. הרגשה שאנחנו גרים במקום שכל מי שנכנס אליו, יכול מיד להכיר מי אנחנו. זאת לא משימה קלה. פעם היו בונים שכונות ובלוקים וגם הבתים היו מאין מסגרות בטון בלי שום מגע או מחשבה מאחוריהם. אך כמו בכל תחום בחיינו, הכל נעשה מגוון יותר, נגיש יותר, טכנולוגי יותר וזמין יותר אם רק היינו יודעים היכן לחפש. 

הבתים נעשו יותר יפים והאפשרויות ללעצבם באופן אישי ומיוחד גם הן כיום בלתי נגמרות. אבל ככל שאפשרויות לא נגמרות, כך אנחנו חייבים לצידנו אנשי מקצוע שיעזרו לנוע להכיר ולהגיע אל השפע הזה. 

אז אם אנחנו לפני בניית בית נחפש בטח אדריכל לבית פרטי. ברור לנו שללא אדריכל לבית פרטי, אין כל טעם כלל להתחיל בפרוייקט ועדיף שיישאר לנו בראש. אז אדריכל בתים פרטיים אלו אולי יהיו מילות החיפוש הראשונות שנכתוב במנוע החיפוש. אחרי זה נחפש משרדים של אדריכלות בתים ובמידה ואנחנו לדוגמה בונים בית מלון או נדרשים לעצב אחד, נחפש אדריכלות בית מלון. כל מילות החיפוש הללו יעלו לנו עשרות ומאות תוצאות. הייתי רוצה שתכירו את עדי זילברברג מעצבת פנים. בין אדריכלות בתים, אדריכלות בית מלון ובכלל, אדריכל לבית פרטי לבין מקצוע עיצוב הפנים יש המון מהמשותף ומאד חושב ששתי הדיסיפלינות הללו עבדו ביחד. ואולי אפילו עדיף ממשרד אחד. עדי זילברברג מעצבת פנים תוכל להסביר לכם טוב מאד על החשיבות שבדבר.

האתגר המודרני של בניית בית דורש גם את עדי זילברברג מעצבת פנים לדוגמה וגם אדריכל בתים פרטיים. אז בונים בית, מלון? מחפשים אדריכל לבית פרטי. התקשרו לעדי זילברברג מעצבת פנים וצאו איתה לדרך שתיגמר בטוח בבית חלומותיכם. בהצלחה. 

אדריכל לבית פרטי

מאמרים נוספים

עיצוב מסחרי

בכדי שתוכלו לבצע עיצוב מחדש של בית העסק שלכם או לעצב עסק אשר נפתח זה עתה, מעצבת הפנים עדי זילברברג תתכנן עבורכם את העיצוב המסחרי המתאים ביותר לתחום בו את עוסקים.

שיפוץ בתים

כאשר אנו מתכננים שיפוץ לבית, אנחנו מעוניינים לעשות זאת בצורה הטובה ביותר שתשרת את כל בני המשפחה בבית. אז איך עושים זאת נכון?

תכנון ועיצוב המשרד הפרטי

בעלי מקצועות חופשיים כגון עורכי דין ורואי חשבון, נמצאים במשרד הפרטי שלהם רוב שעות היום. חלקם אף מארחים לקוחות במהלך השבוע במשרד כחלק משגרת עבודה קבועה.

עיצוב בהתאמה אישית

לבית או למשרד, לעיתים אנחנו מוצאים את עצמנו בוחרים עיצוב מסוים מתוך ברירת מחדל. היום, עם שיטות העיצוב המתקדמות הקיימות בתחום עיצוב הפנים, ניתן להגיע לעיצוב בהתאמה אישית עבור כל אחד ואחד.
Call Now Button